Pages

Buat Duit Melalui Paypal - Daftar Sekarang!!

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Friday, October 22, 2010

[ Youthsays ] Bayaran Pertama Dari Youthsays

Bbm_torch
Join YouthSays

Salam,

Alhamdullilah setelah hampir 2 bulan aku buat cash-out pendapatan terkumpul aku dalam youthsays akhirnya bayaran pertama telah aku terima pada 15-10-2010. Sebenarnya aku tak perasan pon bayaran ni dah dibayar oleh pihak youthsays.

Kebetulan aku ringan tangan masuk dalam akaun youthsays aku.. sekali pandang dalam bahagian cash out tertera perkataan unavailable..


so aku pelik juga ingatkan bayaran aku kena reject. apa lagi aku pergilah check pulak bahagian reward history.. sekali aku tengok dia tulis cash out success.. wahhh macam tak caya tu dapat first payment dari youthsays.. happy sangat.. tq youthsays..


Last sekali aku semak dalam akaun maybank2u aku.. betul tak ada aku terima bayaran pada 15-10-2010 tu.. sekali aku tengok memang betullah ada duit masuk.. hehehe.. aku rupanya yang tak perasan.


So lepas ni dengan adanya bayaran pertama yang aku terima ni .. aku akan cuba membuat promosi campaign2 youthsays dengan lebih banyak lagi.. siapa kata dengan youthsays kita tak boleh buat duit.. dulu aku tak percaya.. tapi sekarang akulah orang yang sangat percaya dengan youthsays ni..

bak kata pepatah.. kalau tak dipecahkan ruyung, manakan dapat sagunya.. so sekarang aku dah dapat sagu tu.. hehehe..

Kepada yang belum daftar di youthsays ni apa kata DAFTAR SEKARANG.. hanya anda yang dapat mengubah nasib diri anda sendiri.




Tagged as : First payment from youthsays

Nokia_c3
Join YouthSays

3 comments:

Sharinginfoz said...

tahniah memang gempak le...

Myvitrd said...

sama2..bro..

Que said...

nicely done
http://bisnesbaekpunyer.blogspot.com