Pages

Buat Duit Melalui Paypal - Daftar Sekarang!!

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Tuesday, July 27, 2010

Akhirnya aku bersama ManggaAd

Salam semua, aku merupakan blogger baru dah masih mentah. apa yang aku harapkan adalah sokongan dan bantuan dari blogger2 lama @ otai dekat luar sana.

kebanyakkan blogger ada yang menyertai nuffnang, infinity dan bermacam2 lagi syarikat pengiklanan dekat luar sana.

Tapi aku buat pertama2 kalinya cuba bersama dengan syarikat pengiklanan terbaru iaitu manggaAd.


(Klik Gambar untuk info lanjut)

aku rasa aku belum layak lagi nak bercerita pasal apa itu manggaAd sebab aku terlalu baru lagi.

kepada yang ada pengalaman atau dah merasai pendapatan sampingan bersama manggaAds ni.. apa kata korang share ramai2 dalam ruangan komen d bawah ni.

Jana pendapatan bersama manggaAd sekarang..

4 comments:

☺Á©hØy☺ said...

bagus la . tengok income camne. tapi kalau dah guna ini nuffnang jgn guna . guna salah satu je. kalau guna nuffnang nanti glitterati hilang. jenuh nak pujuk.

Hariz said...

Saya masih teragak2 mau guna :)

nabilah_2908 said...

pernh juga guna mangga ads...tp sekejap jer la...thn tukar balik guna nuff...tk sure sejauh mana bestnya mangga ads..

cuba la ke blog ni..ada bnyk mklumt tntg Mangga Ads
AIZ

jom ke APA KATA HATI pulak,
MASA ITU EMAS

ZACK ENTRY said...

kalau guna manggaads, jangan guna nuff..

Entri Selanjutnya Baca Sini