Pages

Buat Duit Melalui Paypal - Daftar Sekarang!!

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Sunday, February 20, 2011

Jom Jana Pendapatan Dengan Heartbeat.my | Promosi Link sahaja dan dibayar

[Entri ni di copy dari blog myvitrd]


Salam,

Sekarang dah bermula era memburu income internet oleh kalangan blogger-blogger sebab dari hari ke hari macam-macam sistem, program menjana income secara online wujud dan terbaru aku berjumpa dengan heartbeat.

So apa salahnya kalau aku pon mencuba nasib dengan heartbeat ni juga takkan nak tengok orang lain mengali untung je aku dok melangokkan. Maka dari situlah aku pon mendaftarlah juga dengan heartbeat ni semalam.


heartbeat


Aku nak terang apa heartbeat ni pon tak pandai tapi secara ringkasnya macam rakan-rakan blogger cakap heartbeat ni adalah kedai online tempat membeli pelbagai barang-barang unik. kalau nak tahu masuk je dalam heartbeat ye.


Mungkin ramai yang tertanya-tanya macam mana nak join heartbeat ni? Jawapan dekat bawah ni.


Masuk dalam site heartbeat sekarang



heartbeat



Page utama www.heartbeat.my



heartbeat_logo



Klik pada logo heartbeat.my seperti diatas



heartbeat_register



klik pada tab “Create Account



heartbeat_register_info



Isi maklumat macam biasa… kalau dah siap isi “sumbit / continue



heartbeat_affiliate



So bila dah siap pendafataran.. langkah seterusnya menyertai program HB!Affiliate dengan klik tab [Join HB!Affiliate]



Tujuan menyertai program ini adalah untuk menjana pendapatan hasil klik dari banner yang dipasang pada blog dengan bayaran RM0.04 satu klik uniqe IP.


Mungkin korang rasa alahai ciputnya.. tapi bagi aku bayarangkan kalau setahun korang letak banner dalam blog korang dan andainya ada 10,000 klik korang daraplah sendiri ye untungnya.


Macam mana nak tarik pengunjung untuk klik banner korang tu bergantung pada kreativiti korang sendiri menarik perhatian pengunjung untuk klik banner tu.


Jom kita teruskan pendaftaran tersebut…



heartbeat_affiliate_1



Seterusnya scroll kebawah sampai melihat “Click here” seperti dalam bulatan merah diatas



heartbeat_affiliate_2



Seterusnya masukkan maklumat anda sekali lagi dengan mengisi maklumat url blog anda



heartbeat_affiliate_code



Langkah seterusnya adalah mengambil code untuk diletakkan didalam blog sebagai promosi bagi menjana pendapatan hasil klik banner yang dihasilkan. Klik pada “GET A CODE



heartbeat_affiliate_code_install



Pilih mana-mana code seperti diatas dan letakkan didalam halaman blog anda… kedudukan banner memainkan peranan penting untuk menarik perhatian pengunjung untuk mengklik banner tersebut.



heartbeat_affiliate_keuntungan



Berikut adalah senarai bentuk bayaran yang akan dibayar jika menyertai program HB!Affiliate tersebut.. bukan sekadar klik banner sahaja anda boleh menjana pendapatan tapi perbagai kaedah lagi seperti rajah diatas.. so ikut kreativiti & target anda cara mana yang anda nak pilih.. anda buat anda yang menentukannya..


So diharapkan sedikit tutorial ni dapat membantu korang semua yang berminat nak menyertai program heartbeat ni.. Semoga berjaya semua ye.



/-----------------------------//-------------------------------------//-------------------------------------/



PERSOALAN : Bolehkan Meletakkan banner heartbeat ni jika telah menyertai program pengiklanan nuffnang?



JAWAPAN : Boleh kerana pihak nuffnang memaklumkan heartbeat bukan salah satu pesaing kepada program pengiklanan beliau. untuk info lanjut boleh cari di google kerana ada beberapa blogger yang telah menghantar tiket kepada nuffnang bagi penjelasan tersebut.



/-----------------------------//-------------------------------------//-------------------------------------/



Nota kaki : Terasa rugi kalau tak ambil peluang menjana pendapatan melalui heartbeat ni.. so anda yang menentukannya… kalau tak pecahkan ruyung manakan dapat sagunya.. yang penting usaha.. dan bukan mengharapkan duit jatuh dari langit.

No comments: